piątek, 6 grudnia 2013

Libster Award Blog

Libster Award Blog

Zostałam nominowana do Libster Award Blog od Natoli, dzięki ;)
(https://plus.google.com/102244474359185074336)
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować boga, który Cię nominował.

Blogi, które nominuję:




Pytania od Natoli:
1.Dlaczego założyłaś/eś bloga?
Lubię przelewać swoje historię na papier, więc czemu nie podzielić się z innymi?
2.Masz rodzeństwo? 
Tak, dwie siostry.
3.Ładne imię dla chłopaka i dziewczyny?
Chłopak- Dominik, dziewczyna- Nadia.
4.Ulubiony film?
Ostatnio obejrzałam "Łzy słońca", a tak to nie mam ulubionego.
5.Ulubiony serial?
Oglądałam "Kości", ale już nie ma nowych odcinków.
6.Ulubiona książka?
Nie mam takiej, czytam bardzo dużo. Teraz utknęłam na Sadzie o Ludziach Lodu i serii "Jutro"
7.Ulubiony cytat?
"Ride or die, remember?" Dominic Toretto, Szybcy i wściekli.
8.Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
Pop.
9.Ulubiony wykonawca?
Brak.
10.Ulubiona stacja radiowa?
Eska.tv 
11.Nosisz skarpetki?
Tag :3 bez nich byłoby mi zimno. 



Moje pytania:
1.Jak masz na imię? :3
2.Masz zwierzątko? Jak tak to jak się nazywa?
3.Lubisz czytać?
4.Ulubiony film?
5.Ulubiony cytat?
6.Dlaczego piszesz?
7.Co cię inspiruje do pisania?
8.Masz jakieś plany na przyszłość?
9.Czy chciałabyś/chciałbyś zmienić coś w swoim życiu?
10.Wolisz komputer czy laptop?
11.Wolisz lato czy zimę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj. Nie zajmie Ci to dużo czasu, a dla mnie to będzie motywacja :3
Dziękuję za każdy komentarz. I ten dobry i ten zły :)
Jeżeli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga zostaw link w zakładce "Spam!"