środa, 29 lipca 2015

LUDZIE, WRÓCIŁAM!

Witajcie!
Tytuł to żart. Domowariato zakończone i nie mogę do niego wrócić, 
mimo że dalej uwielbiam Simona
Nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda, ale chciałam poinformować, że wróciłam do pisania.
Znajdziecie mnie na:
http://divinainfernum.blogspot.com/

Peaceheaven
,, Wojnę prowadzą Anioł z Demonem, o nasze dusze kłócą się. Z prawej strony Anioł wylewa łzy, z lewej Demon grzmi. Z tej kłótni burza powstaje, a nasze dusze wolne po niebie wędrują."

Zapraszam razem z Brave (moja kocha brewka ;3 )
Od teraz mówcie mi... Mvetta! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj. Nie zajmie Ci to dużo czasu, a dla mnie to będzie motywacja :3
Dziękuję za każdy komentarz. I ten dobry i ten zły :)
Jeżeli chcesz żebym odwiedziła Twojego bloga zostaw link w zakładce "Spam!"